wtorek, 27 sierpnia 2013

This week on the film! #7

         W tym tygodniu pokaże zdjęcia, a raczej zdjęcie z jednego z moich nowych nabytków. Voighlander Vito BL którym zrobiłem te zdjęcie jest niestety popsuty. Mój egzemplarz ma uszkodzony światłomierz przez co wszystkie parametry musiałem ustalać sam. Jak pewnie zauważyliście w tej serii pod zdjęciami nigdy nie ma umieszczonych parametrów. Jest to spowodowane tym że zdjęcia robione na kliszy nie przechowują danych EXIF (informacji o zdjęciu) a moja pamięć ogranicza się jedynie do kilku dni.

         Zdjęcie które jest pod tekstem jest zrobione w tą niedziele w moim kościele. W pewnym momencie chłopiec wyszedł z kościoła podczas gdy słońce wyłoniło się zza chmur. Udało mi się zrobić to zdjęcie na wyczucie ustawiając ostrość bo co do czasu i przesłony byłem pewien.