poniedziałek, 10 lutego 2014

Informacje

       Dzisiejszy post informacyjny chce poświęcić mojemu wyjazdowi bo jak wiecie, trawają w Polsce ferie więc w następnym tygodniu dopadną również i mnie. Jestem przygotowany do wyjazdu co oznacza że zaopatrzyłem się w odpowiednią ilość filmu. To czego jestem pewien to to że będe chodził lekko czyli prawdopodobnie z torbą. Mam zamiar się nie nadwyrężać wagowo, bo to ona (waga torby) najbardziej męczy i zniechęca do zdjęć. Prawdopodobnie najczęściej wybieranym przeze mnie zestawem będzie mój filmowy Nikon dwa obiektywy do niego (jeden szeroki i jeden portretowy) i mały aparat m4/3. Na wieczory wybrałem plecak (jedna lustrzanka cyfrowa i dwa obiektywy) chociaż wydaje mi się że ten zestaw też zmieści się w torbę.
       Mam nadzieje że wyjazd mi się uda i po powrocie zasypie Was postami. Na ten tydzień zaplanowałem jeszcze dwa. Może ukaże się twarz lutego, nie wiem, zobaczymy. STAY TUNED!!