wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowania...

       Rok 2013 dla mojego bloga był przełomowy. Zanotowaliśmy największą roczną ilość wyświetleń w historii bloga, kilka postów miało bardzo wysokie wyniki oglądalności. To też rok z największą ilością postów bo aż 86. Dziś jest Sylwester i z tej okazji chciałbym życzyć Wam, drodzy czytelnicy szczęśliwego, spokojnego i fotograficznego Nowego Roku.
       Końcówka roku to czas podsumowań, podziękowań i planów na przyszłość. Pierwsze już za nami i czas na podziękowania. Nie będą to oklepane podziękowania. Po prostu:

Gdyby nie Wy ten blog by się nie rozwijał a ja nie miał bym po co wstawiać tych postów.
Bardzo dziękuję za to że poświęcaliście mi i moim zdjęciom czas
w 2013 roku.

        I na sam koniec zostawiłem sobie plany na przyszłość. Na sam koniec bo ogłoszę je trzy minuty po północy dnia 1 stycznia 2014! Miłej, szampańskiej zabawy i jeszcze raz, Wesołego Nowego Roku :)


P.S Post pojawi się dokładnie o godzinie którą podałem a aktualizacja na bocznym panelu wieczorem 1 stycznia.