niedziela, 8 grudnia 2013

Black and White Memories...

     Co prawda powinien być to kolejny odcinek "This week on film!" ponieważ wszystkie zdjęcia są zrobione na filmie Ilford XP2 400 lecz chciałbym aby ta seria zakończyła się w tygodniu świątecznym i wtedy będą 2 odciniki #9 i #10. Ostatnim odcinkiem był chyba ten z #6 więc w tygodniu który jutro się zaczyna będzie #7 następnie #8 w następnym i dwa ostatnie w święta. Postaram się również między 27-30 grudnia wstawić post informacyjny dotyczący moich planów związanych z blogiem na rok 2014.
    Zaczęliśmy trochę informacyjnie ale już wracamy do dzisiejszych zdjęć, czarno-białe zdjęcia, zupełnie nie związane z sobą tematycznie. Jedyne co je łączy to to że zostały zrobione na tej samej rolce filmu, zacząłem go jeszcze w Gdańsku ale zdjęcia które tutaj prezentuje są zrobione wyłącznie w płocku.



     Co ciekawę takich malunków/naklejek/grafiti jest kilka w płocku. Ja znalazłem co najmniej 3. Ten jest przy starym mieście a dwóch pozostałych jeszcze sfotografowałem bo miejsca w których można je znaleźć nie zachęcają mnie do zdjęć.


     Lubie to zdjęcie, tak wyglądają Płockie Tumy wcześnie rano, kompletna pustka. Liście już opadły kostka brukowa na czarno białych zdjęciach tworzy ciekawy kontrast z ziemią.