poniedziałek, 15 września 2014

The Portraits #9

         Nie udaję mi się wstawiać tego dokładnie co 15 ale tym razem dałem radę. Zdjęcie którę dziś chce Wam przedstawić pochodzi z mojej ostatniej sesji z Mają.


       Mieliśmy świetne ciepłe i już chyba jesienne światło. Zastosowana korekcja ekspozycji i szeroko otwarty obiektyw dały świetny efekt. Jedno z lepszych zdjęć tamtego dnia. Starałem się podejść do tematu nie szablonowo. Znowu coś zmienić i pokazać inaczej. Mimo przećwiczonego i sprawdzonego pomysłu z oparciem się o ścianę starałem się jak najbardziej ją wykadrować zostawiając tym razem więcej miejsca po prawej stronie zdjęcia pozwalając przy tym obserwatorowi skupić się na pierwszym planie. Moim zdaniem zdjęcia z większą ilością ścian i ten "trick" polegający na "ciągnięciu" oka obserwatora wgłąb zdjęcia się nie sprawdza albo nie do końca wiem jak to zrobić.

Blog modelki tutaj