niedziela, 16 marca 2014

This week on film! s3 #4 "Warsaw film only"

         W poprzedni weekend wybrałem się do Warszawy. Zabrałem ze sobą jedynie aparat na film. Zdjęcia które wam dziś pokaże zostały zrobione w piękny słoneczny dzień.
         Pierwsze dwa zdjęcia mają pewną cechę wspólną. Taki kadr "ciągnie" oko widza do środka. Ten zabieg sprawia że zdjęcia mają głębie. Wydaje się że można w nie wejść. Lubie Warszawską starówkę, jest pełna murali, odrapanych ścian i ciekawych zaułków które w słoneczny dzień wyglądają jeszcze ciekawej za sprawą cieni. Wszystkie zdjęcia w tym odcinku zrobiłem obiektywem 28 mm. Zawsze byłem wierny 35 mm ale po kilku zdjęciach ta ogniskowa zaczyna mnie do siebie przekonywać.
         Na tydzień który jutro się zacznie przygotowałem kilka ciekawych pomysłów na kadry które mam nadzieje zrealizuje.