sobota, 29 marca 2014

The Portraits Bonus

         To jest moje drugie podejście do stworzenia takiego zdjęcia. Takich zdjęć się nie robi. Są one głównie tworzone w cyfrowej ciemni. W dzisiejszym wyjątkowym odcinku "The Portraits" pokaże zdjęcie które zrobiłem sam sobie.
         Przygotowanie zdjęć zajęło mi 10 minut. Było to czyste tło i każda z postaci.  Aparat ustawiłem na manualne ostrzenie, na statywie, zablokowałem ekspozycje. Na ziemi zaznaczyłem sobie linie która pokazywała mi na jakiej odległości jest ustawiona ostrość. Blokada ekspozycji zapewniła mi że wszystkie zdjęcia będą tak samo naświetlone.
          Zdjęcia połączyłem w Photoshopie a następnie dodałem czarno-biały efekt w plugin-ie do Lightrooma. Celowo środkowa postać jest prześwietlona. Lokalizacja i pora dnia były przeze mnie ustalone i przemyślane a jedynie układ ciała był spontaniczny jednakże ustawienie postaci w takiej kolejności jest zamierzone.

We Three (My Echo, My Shadow And Me)