niedziela, 30 marca 2014

From the Story

       

        Nad tym jak te zdjęcia zrobić i jak mają one dokładnie wyglądać  spędziłem kilka godzin. Zostałem zainspirowany zdjęciami które gdzieś, przez przypadek znalazłem w internecie. Prezentowały one sfotografowane postacie z bajek. Chciałem zrobić podobne. Ciepłe, spokojne zdjęcia charakteryzujące się jednym wspólnym elementem który by nie pasował, a razem z całym zdjęciem dawał magiczny efekt.
         Znalezienie tego elementu zabrało mi tydzień. Chciałem coś co każdy ma, coś prostego i przykuwającego uwagę a również niespotykanego formą i wyglądem. W końcu wpadłem na pomysł w samochodzie jak co dzień, obserwując ludzi przez okno. Przezroczysta parasolka, coś prostego, zwykłego ale zbudowanego przy użyciu przezroczystego materiału. To był mój mocny punkt. Znalezienie takiej parasolki u moich znajomych nie było łatwe lecz w końcu znalazłem. Z tego miejsca chciałbym bardzo podziękować mojej koleżance Karolinie która udostępniła mi tą parasolkę na cały tydzień! (Bez niej sesja by się nie udała)
         Kiedy miałem już parasolkę musiałem znaleźć osobę która mi za pozuje. Sam nie jestem w tym dobry (post niżej) i wolę stać po przeciwnej stronie aparatu, jednak znałem osobę która na pewno się zgodzi. Maja  mimo tego że kompletnie nie umiałem przedstawić opisem jak widzę moje zdjęcia obdarzyła mnie zaufaniem i tak o to powstały prace które Wam, moi drodzy Czytelnicy, dziś prezentuje.

Blog modelki: