sobota, 30 sierpnia 2014

Londyn 2014 - Geometria obrazu.

         To jest dla mnie wyjątkowy cykl. Film który ostatnio Wam pokazałem był również wyjątkowy. Te zdjęcia są efektem, szczerze, długiego przebywania w muzeach. Spokojnego chodzenia i szukania czegoś wyjątkowego w prostych rzeczach.

      Te kadry dowodzą dwóm rzeczom. Po pierwsze że aparat dalmierzowy kompletnie nie jest dla mnie. Ja podczas robienia zdjęcia bardzo dużą wagę przykładam do kadrowania a błąd którym jest obarczony ten typ aparatu wymaga brania poprawek. A ja nie znoszę poprawek. Staram się robić zdjęcia które już na filmie wyglądają tak jak wyglądać powinny. Jak na razie rzadko mi to wychodzi. Wiele rzeczy wymaga pracy ale to dobrze. Mogę ponownie zastanowić się nad kadrem.


          Następnie to że lubię geometrie. Nic wydumanego :) Te zdjęcia są wybitnie z Londynu.