niedziela, 19 stycznia 2014

Photographer's Journal #1 Advert


         No powiem tak, wrzucenie filmiku do posta na blogu to zadanie tylko dla wytrwałych. Potrzebowałem 20 minut aby wrzucić tutaj 56 sekundowy kilp. Masakra.
         Zobaczymy jak mi to się uda. Dopiero co zaczynam z edycją wideo więc co z tego wyjdzie jeszcze nie wiem. Jak mówi tytuł dziś tylko reklama i garstka informacji dotyczących mojego przedsięwzięcia. W lutym zostanie opublikowany pierwszy informacyjny odcinek a z pierwszym startujemy już od marca tego roku.Czemu tak długo? Ponieważ chce zrobić coś interesującego, pokazać to w jak najlepszy sposób i poruszać takie tematy aby były one ciekawe i wciągające. Postaram się aby co miesiąc (licząc od marca) pojawiał się jeden odcinek. Czego będzie to dotyczyło, jak wyglądało dowiecie się już w drugiej połowie lutego ponieważ wtedy opublikuje odcinek 0,5 który będzie zawierał wszelkie informacje dotyczące mojej serii. To własnie są te zmiany które zapowiadałem 1 stycznia ale to pierwsza i nie ostatnia. STAY TUNED!

AKTUALIZACJIA:

         Nie wiem czy tylko ja widzę ten film w tak słabej jakości czy Wy również ale jest to spowodowane blogerem i ich dziwnymi sposobami przesyłu i konwersji. Oczywiście dopiero po publikacji mogę zobaczyć jak to wygląda więc przepraszam za jakość bo jest tragiczna. Po chwili namysłu usunąłem go co niestety wydłuży okres oczekiwania na film aż do następnego weekendu. Przepraszam ale nie będe pokazywał takiej beznadziejnej jakości tutaj, muszę wymyśleć jak rozwiązać ten problem, może rozwiązaniem będzie YT ale chciałem żeby można było to oglądać tylko na moim blogu. No cóż. Porażka na całej lini.