niedziela, 13 października 2013

Walk and Willows

       Niestety w tym tygodniu nie będzie "This week on the film!". Spowodowane jest to tym, że nie mam wywołanego filmu z tego tygodnia. Więc w następnym tygodniu będą aż dwa odcinki.
       Ten post jest poświęcony starym zniszczonym wierzbom. Podczas mojego wczorajszego spaceru znalazłem kilka. Dodałem tutaj tylko te najciekawsze.Wszystkie prezentowane zdjęcia są zrobione na cyfrze. Robiłem je bardzo wcześnie między 7:00 a 9:00 rano. Była taka brzydka pogoda że nawet na f5.6 miałem czasy koło 1/8 a nawet mniejsze co dyskwalifikowało robienie na filmie bez statywu :(. Udało mi się zrobić mimo wszystko parę zdjęć ale na nie, niestety, będziecie musieli poczekać do #4 odcinka "This week on the film!". Przez duże zachmurzenie i brak statywu byłem zmuszony do robienia na przesłonach od f4 do f5.6, na szczęscie miałem stabilizacje dzięki czemu zdjęcia wyszły nie poruszone nawet przy 1/20. Ostatnie zdjęcie z tego cyklu również jest zrobione na filmie tylko podobnie jak wrzuciłem na instagrama. Znalazłem wtedy lepszy moment do zrobienia zdjęcia lecz nie mam 100% pewności czy wyszło ponieważ robiłem na f2 i czasie 1/60. 
                                    



OGŁOSZENIA PARAFIALNE:

Chciałbym zmienić tytuł bloga adres pozostawiając bez zmian na coś bardziej interesującego. Jeśli macie jakieś pomysły proszę wysyłać je na adres: mrgoodphoto@gmail.com 

                                                                           Stay tuned!