niedziela, 6 października 2013

This week on the film! s2 #2

       Kolejny tydzień minął. Z powodu braku czasu robię tylko jeden film tygodniowo. Ten tydzień był wyjątkowo słoneczny a ja miałem bardzo mało czasu. Dzisiejsze zdjęcia są zrobione obiektywami: 35mm (mój ukochany, ulubiona ogniskowa), 28mm (pierwszy raz robiłem nim zdjęcia) i 105mm (najlepszy portretowy a z 35mm zabieram dosłownie wszędzie. Rewelacyjny duet.)

     Pierwsze zdjęcie to Płockie "tumy", Wykonane pod słońce. Rewelacyjnie odbijało się światło słoneczne od dróżki. Niestety nie udało mi się wydobyć z mroku tych dwóch postaci.Obiektyw 35mm


       A to już niedaleko kościoła "na górkach". Wykonane zdjęcie obiektywem 105mm i przesłonie 2 ukazuje liście podświetlone od tyłu. Lubie takie kolory jesieni.


     A teraz zdjęcie dzięki któremu spodobała mi się 28mm. Niesamowicie szeroki punkt widzenia i jeszcze bez zniekształceń. Uwagę skupia odrapana naklejka sylwetki przechodzącej przez pasy. W tle oczywiście nowo otwarte przejscie. Poprawie to zdjęcie chyba jak już będą namalowane pasy.


         Jeden z kramów niedaleko Teatru Dramatycznego. Jest jesień więc królują na nim kolorowe (podobno modne) chustki. To tylko fragment ponieważ sklepik ciągnie się jeszcze kilka metrów w głąb. Obiektyw 28mm (widać po szerokości)


      I ostatnie zdjęcie na dziś. Obiektyw 28mm. Wydaje mi się że coraz częściej będę robił nim zdjęcia. Krajobraz jesienny zrobiony z "punktu widokowego" za hotelem "Starzyński".  Piękne złote jesienne słońce. Uwielbiam takie światło!


OGŁOSZENIA PARAFIALNE:
        Już w środę będzie pierwszy odcinek "The Final Frame". Muszę uzyskać wszystkie zgody po prostu.