niedziela, 5 października 2014

Próba.


        Wczoraj przygotowałem się na zdjęcia krajobrazu. Technicznie i psychicznie. Chyba nie wyszło. To jedna z tych dziedzin fotografii której nigdy nie opanuje.
         Zrobiłem czyste i proste zdjęcia czarno-białe które nie mają nic wspólnego z krajobrazem. To nad tekstem najbardziej mi się podoba. Przemawia do mnie swoją prostotą. Zrobiłem je pod światło stojąc na zboczu wału. Prosta sylwetka człowieka na tle przyrody, wręcz sylwetka człowieka jest wtopiona w górę. Mało znany temat fotograficzny. 


        Dzięki użyciu długiego teleobiektywu i dużego otworu przesłony mogłem wyłowić tą parę z całego zdjęcia. Spodobała mi się ta kompozycja z drogą, przestrzenią i tymi ludźmi. Ciekawy jest jeden efekt który jest dziełem przypadku: nie można jasno stwierdzić w którą stronę Ci ludzie idą.

        Wiem że ostatnio nie ma zbyt wiele na stronie ale spokojnie, dużo pracy, obowiązków ale cały czas tworzę. Na ten nadchodzący tydzień zaplanowałem "This week on the film!" i jeszcze jeden dodatkowy post.