sobota, 21 czerwca 2014

This week on film! s3 #8

         Jak wszystko na moim blogu ten post również długo oczekiwany. Na początku chciałbym poinformować o tym że był planowany na czwartek ale nie miałem internetu a nie jestem aż tak przewidujący  żeby wszystkie planować ale staram się. Dziś dużo zdjęć. Aż cztery.

      Dziś zdjęcia zrobione w poprzednim tygodniu na moim filmie Fuji Superia 200. Mam bardzo dużo materiału, bo mimo ostatniego nawału pracy nadszedł czas spokoju i zaczynam wszystko porządkować. Zdjęcie na górze jest zrobione obiektywem 50mm f1.4. 


        Wiele razy widziałem ten zaułek ale tylko ten jeden raz okna były tak błękitne. A światło dawało te niespotykane cienie. 


        Kolejny przykład pojawienia się w odpowiedniej chwili. Tego dnia tylko raz wyszło słońce i dało na kilka chwil poświatę na rzekę. Zdjęcie naświetlone na rzekę. 


       Jedno ze zdjęć do projektu "My Area" który zacząłem ostatnio tworzyć.