piątek, 1 listopada 2013

This week on the film! s2 #5

      W tym tygodniu trochę skromniej, miałem mało czasu aby robić zdjęcia. Na tych które zrobiłem udało mi się zatrzymać kolory przemijającej wiosny.

     

      Wydaję mi się że powinienem usunąć flarę ze zdjęcia powyżej ale uważam że będzie to za duża ingerencja z mojej strony. Musi tak zostać ponieważ lubię czyste, surowe kadry.
      Jesień kojarzy mi się z przemijaniem. Od pewnego momentu zauważam że wszystko mi się z nim kojarzy (depresja?). Uwielbiam te ciepłe kolory, majestatyczne przechodzenie przyrody w stan odpoczynku. Niestety jesienią szybciej zachodzi słońce przez co mamy ograniczony czas na robienie zdjęć, łapanie tych ulotnych kontrastowych momentów. Mam nadzieje że listopad który właśnie się zaczyna i grudzień który jest coraz bliżej będzie słoneczny i niezbyt zimny.