środa, 18 września 2013

This week on the film! #10

        Dziś, ze sporym opóźnieniem prezentuje Wam, drodzy goście ostatni odcinek tej serii "This week on the film". Mój lekki poślizg z ostatnim odcinkiem był spowodowany dużą ilością pracy i zwyczajnie nie starczyło mi czasu aby wstawić zdjęcia, ponieważ te, zgodnie z zasadą zostały zrobione i wywołane w poprzednim tygodniu.
        Ostatni odcinek jest poświęcony Zorce 4 i trzem, jesiennym zdjęciom. Może nie są one wybitne, ale mimo jesiennej pogody kolorowe i optymistyczne.





    Chciałbym Wam serdecznie podziękować za liczne obserwowanie, uwierzcie, czasami oglądanie statystyk zachęca do pracy i spacerów z aparatem. To koniec już tej serii, nie przeczę że będzie ona kontynuowana, lecz mam jeszcze parę pomysłów na inne, mam nadzieje również ciekawe. Wszystko co pojawi się na moim blogu (serie,posty) opiszę dokładnie w specjalnym piątkowym poście którego możecie się spodziewać 20 września 2013 koło godziny 20.To było wyjątkowe 9 tygodni (raz trafiły się dwa posty w tygodniu), 10 ciekawych (mam nadzieje odcinków). Mam nadzieje że Was zainspirowały i zachęciły do odkurzenia jakiegoś klasyka na film. Do "przeczytania" w piątek! :)